Sumber daripada: http://arnamee.blogspot.com/2012/07/popularkan-blog-tips-seo-cara-letak.html#ixzz2ZMWvM5au sweet aisyah : JALAN JALAN VIETNAM (1)

Pages

Tuesday 18 June 2013

JALAN JALAN VIETNAM (1)

saya suka berjalan ,walau tak lah jauh mana setakat sepelaung je tapi pada saya ianya seronok  utk gooogle google,dan buat blog walking best al teleast belum sampai kita dah tahu serba sedikit tempat kita nak pergi .my new destination yang pergi bulan april dulu ialah vietnam .......... saigon sebenarnya .actuially this is my second trip dulu dah pergi dah thn 2005 (masa tu aku slim melim )macam org vietnam sekarang ........... takde saiz (tapi sebenarnya ada ) hhe .so booked lah tiket AA (air asia when everyone can flY) ,

From Kota Bharu naik flight ngan Tok mek som ,tisya dan Aku (tisya tak jenera tido ) pukul 5 AM dah bangun .Flight pagi  pukul 8.00 am smpi lCCT  pukul 9.00 am .lepas pemeriksan imigresen   .ehhe terus pergi ke balai berlepas(tapi sempat urut badan ) hehhhehehehe. 

Di LCCT tunggu ahli ahli yang lain dan tunggu ketua jemaah (aunty aku) actually kami pergi dekat 13
 org  termasuk si kecil tisya .naik fllight pukul 12 smpi sana dalam 12.55 vietnam time.after ambik barang barang kami bergegas cari teksi ,nak cari teksi vinasun tapi dapat nya ,bukan tapi selamat jugak smpi ke hotel Ha My 2 ,tgk dari luar kecik ,tapi kat dalam cantik siap ada bath tub lagi .berbalik kepada  teksi vietnam saya nasihatkan  korang ambik kat dalam airport je murah dan selamat .




No comments :

Post a Comment