Sumber daripada: http://arnamee.blogspot.com/2012/07/popularkan-blog-tips-seo-cara-letak.html#ixzz2ZMWvM5au sweet aisyah : ANAK SYURGA MAMA

Pages

Wednesday 18 June 2014

ANAK SYURGA MAMA

Alhamdulilah kalu dulu saya sangat sedih bila org tanya kenapa aisyah tak berjalan ,kenapa tak bercakap sedih weii sedih .rasa dan dan tu nak menangis tapi lepas lama tu saya redho dan terima ketentuan allah kerana di hadiahkan anak syurga ini .

Saya cemburu gila bila tgk anak org lain kecik kecik dah boleh berjalan .Sebenarnya  x der org nampak kesedihan ni sebab saya susah nak bagi tahu org kesedihan  yang ini dan saya jarang berkongsi kesedihan ini pada orang .Namun saya mengambil pendekatan ini semua ketentuan Allah yang sudah tentu tahu what the best for us . “ La Tahzan, Innallaha Ma’ana. Janganlah kamu berduka cita, sesungguhnya Allah beserta kita ” (QS 9 : 40).

Aisyah membesar day by day dan lepas dia guna BIO VELOCITY SLEEPMATE dan BIO Ever .Alhamdulilah syukur aisyah dari meniarap jer dah pandai duduk walau dalam umur dia 20 bulan syukur ya allah .dan sekarang alhamdulilah dah merangkak walau dia banyak squard dari merangkak heehheehhehe .

Memiliki anak anak syurga ni mmg tidak mudah ,baik untuk anak atau untuk kita sebagai parent .Kita memerlukan hati yang seluas lautan untuk menjaga mereka memberikan apa yang sepatutnya yang di perlukan ,memberi semangat pada mereka walau tika dan saat itu kita pun sedang down dan kita sendiri harus memperingatkan diri kita macam mana nak kuat dan sentiasa bersemangat .saya pernah mendapat nasihat dari mr boss saya dia cakap sebenarnya Allah sayang ke awak sebab itu awak di pilih untuk menjaga kanak kanak syurga ini .Yakin saja Allah tidak pernah meninggalkan kita dan Dia tidak akan sia siakan kesusahan kita ni .Dari situ saya ingat kan diri dan tanamkan diri dan bersyukur di hadiahkan anak syurga yang super cute ni heee 


No comments :

Post a Comment